STM32 - Cube MX

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Listopad 25 10:51:29 CET 2015

Vypadá to, že něco chybí, generuje to výjimku null pointer v
com.st.microxplorer.plugins.ip.gpio.gui.ParameterUI.addPropertyChangeListener.
Takže taky nechodí. Mě to přijde stejně zvrácené když inicializace
periferií u malého brouka zabere 1/4 flash. A pak v takhle rozsáhlém
projektu nutně musí být chyby. Ty se pak promítnou i do generovaného
kódu a hledat to pak je šílená práce.

Mrazík