STM32 - Cube MX

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Listopad 25 09:57:54 CET 2015

Tý jo, to mě nenapadlo. Viděl jsem MZ... a dál jsem nepátral. Bohužel, V Debianu to mám sice barevnější, ale nerozbalují
se mě nabídky na konfiguraci pinů když kliknu na configure -> GPIO a kliknu na pin :-(. Takže dobré, ale jen skoro :-(. No
a protože to použiji tak 2x do roka, tak se ST ani nebudu snažit přesvědčovat ... Jsem kvůli tomu i instaloval novější javu.
Možná, že to chce jen javu nějak zkonfigurovat, ale nevím jak a nechce se mi to studovat.
Nebo se někomu zobrazuje konfigurace pro GPIO piny i pod Linuxem?

ced