ebay.de - zobrazeni ceny v CZK ?

Úterý Listopad 24 17:37:55 CET 2015

Chcete to oboje přepnout na eura nebo na koruny?

Jedno nastavení se dělá v tom výsledku vyhledávání, jak je vpravo Sort a View, tak
když se rozbalí view, je tam settings a tam se nastaví, jestli se ceny ve výsledku
hledání mají zkonvertovat na CZK.

U zobrazování detailu jedné věci se myslím píše cena prodejce ve měně, kterou řekl
on a pod tím cena podle registrační adresy toho, kdo na to kouká.

Měna, ve které se to účtuje, se volí při placení (pokud to není už nastavené při
asociaci s kartou).

D.O.