STM32 - Cube MX

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Listopad 24 16:24:49 CET 2015

Ahoj,

No, tak mě také okolnosti dohnaly k používání cortextu M :-)
Kdo překládáte s gcc, co máte nastaveno jako toolchain /IDE ? Zvolil jsem True studio, protože, pokud vím správně tak
používá gcc (nebo upravené gcc). Ale nejsem si jist. V popisu píšou, že má výstup pro gcc, ale v dokumentaci pro cube mx o
tom není ani štěk :-(. Někde jsem našel, že pro eclipse používají SW4STM32 ale neznám, tak nevím.

Jinak mě to trošku znechutilo ... zip obsahující exáč vyžadující javu ... a jen pro windows. Jak ... nepěkné. Zkoušel jsem
si nastavit projekt a  klikal jsem jak pako. Ono oklikat 6 x 50 nožiček je docela náročné.

ced