[OT] praxe s dohodama?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Listopad 24 15:08:18 CET 2015

Zdravím,

smlouvy občas uzavírám, jako dodavatel i jako odběratel. Ale tahle
konference pro Váš dotaz není moc vhodná, zde se dozvíte maximálně
zkušenosti, spíše však domněnky atd.

To je jako ptát se v konferenci advokátů na problém s nějakým procesorem...
Nejlépe opravdu kontaktovat nějakého právníka, já si i po 20 letech praxe
nechám ty důležité smlouvy zkouknout.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David
Obdrzalek
Sent: Tuesday, November 24, 2015 2:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] praxe s dohodama?

Já jsem se nejspíš nezeptal dobře. Mě ani tak nejde o to, že bych teď chtěl
od
někoho něco objednat a chtěl si to posichrovat smlouvama. Spíš o to, co v
těch
jednotlivých činnostech "přichází shora" jako automatická nutnost a nedá se
dohodnout jinak, případně co je jako default ale dá se smluvně ujednat
jinak.

Například vím, že není možné přebvarvit Nuselský most na zeleno, aniž by s
tím
nejdřív souhlasil architekt, který ho navrhnul. Anebo volné použití muziky
až N let
po smrti autora. Ale jak to je v technických oborech?

D.O.