OT: zalohovani dat , cloud

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Listopad 23 21:46:32 CET 2015

Ted v lete...jsem to utnul protoze to nebylo k tomu. Kdyz jsem prisel z
prace tak se za cele odpoledne az cca do 23h co jdu lezet nestihlo ani
zkontrolovat co se zmenilo natoz to presunout na server. Navic kazdou
chvili problem, ze se to z nejakeho duvodu odmitalo pripojit. Shodil
jsem klienta a zase spustil a uz to zase bylo OK.

Jednoznacne v tom byl problem s DB - na foru kam jsme se take dival se
to neustale resilo jak zrychlit dotazy atd. priznam se, ze nejak nechapu
proc by MariaDB nebo MySQL apod mel mit problem s nekolikasty tisici
zaznamy z v nich hledat jak blesk. Mam ted na MySQL v meteodatabazi cca
38M zaznamu a i pomerne slozite dotazy s pomerne velkym mnozstvim
vracenych vet jsou v radech desetin sekund.

Necemu takovemu odmitam sverit data.

Momentalne pouzivam na Mega cloud, ktery ma dobreho klienta na android i
na wokna a holt se pohybuji v ramci tech 50GB, coz ale na bezna data
staci. To, ze nemam garantovanou dostupnost beru jako nepodstatnou
zalezitost, protoze to je jen zaloha...musel bych soucasne prijit o
domaci server i cloud a vlastne i lokalni disk.

RV