Arduino a ILI9341

Pondělí Listopad 23 08:59:44 CET 2015

I bez 9b SPI to jde dobre s DMA, jen se musi sikovne vyuzivat ta okna -
3x cmd pro nastaveni okna a start dat, pak uz se jen sypou pixely pro
cele okno
Pouzivat metodu pixel by pixel je u tohoto rozhrani obecne spatny napad,
to je nezbytne jen pro kruznice a sikme cary.
S ou frekvenci 24MHz jste si jisty? Koukal jsem teda jen do jednoho DS a
tam se pise max 10MHz a to jeste pro zapis, cteni vyzaduje min (ale to
je asi zbytecne pouzivat)
To SPI neni proste na nejake akcni prekreslovani.