rotacne prepinace 2x10 poloh

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 01:54:05 CET 2015

Běžně se prodávají rot. přepínače 1x12. Když se ke dvěma přidělá udělátko
vytisklé na 3D tiskárně...

PH

-----------------------
From: balu na home
hmmm, prisiel nahly naval inspiracie :-)

Ale uz nepotrebujem dekadovy delic, ale namiesto neho malosignalovy
prepinac, 2 poly, 10 poloh. Keby bol otocny bolo by to super, keby
nestal 40 Eur za kus bolo by to este lepsie, lebo finalne mnozstvo je
ca. 200 kusov.

Ako nahrada ma napadli DIP switche, nie je to ale uplne idealne...
Niekde som videl DIP aj s nasadenou malou plastovou vecou na susednych
prepinacoch, takze sa dali prepinat obidva naraz. Stretli ste sa s tym uz?