Arduino a ILI9341

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Listopad 22 23:40:20 CET 2015

Zkusil jsem nejake jine knihovny a da se to zrychlit - on ten puvodni
odhad tri vterin na prekresleni byl nepresny, realne je to pod dve, SPI
bezi na 8MHz, vykonnostne to odpovida tomu, co je k videni treba na youtube.

Puvodni idea byla vyzkouset a pripadne analyzatorem ocmuchat, jak ma ta
komunikace vypadat, abych se mel ceho chytit, az mi to na tom Stellarisu
nebude chodit - a to se vlastne celkem podarilo, prestoze to chodi
pomalu (ano, pracuju s celou plochou displeje a ne s oknem).

Dal to resit nebudu, zacne to byt vesele az na tom ARMu.

Navic jsem (ja mrcha lina) zjistil, ze v MikroE Pascalu pro ARM existuji
knihovny i pro ILI9341 (i kdyz pro paralelni rezim, ale nejspis se daji
se pro to SPI "priohnout"), takze snad budu resit predevsim CO to ma
zobrazovat, ne JAK to zobrazit. Tedy alespon v to doufam - abych za
chvili nepsal krome me oblibene vety "zlaty Pascal" jeste navic i "zlaty
HD44780" :)

Pavel Kutina