Jak zacit s STM32?

Neděle Listopad 22 22:26:33 CET 2015

Tak mozna  jste pochopil neco spatne, zkusil jsem ted priklad:
Cube MX vytvori system adresaru se zdrojovmi soubory a projektem.
Nastaveni mam treba takhle pro system workbench STM32:

Vygeneruju soubory, vytvori se adresarova struktura

a do eclipse projekt importuju pres File->Import->Existing Project Into
Workspace, root directory D:\Work\_ArmST\STM32F107\Board107
Project, Build All a je to...

Kdyz vas prestane bavit eclipse, muzu vam popsat, jak projekt prevest do
Em::Blocks.