[Mech] Vzduchojem u komresoru

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Listopad 21 15:36:32 CET 2015

Na to, že 8 barů je málo, bych nesázel. Kdyby tam třeba praskl svar (v
důsledku koroze), tak to může i zabít. Ideální by bylo udělat tu
revizi s tlakovou zkouškou, má se dělat nejpozději po 9 letech. A to
přesto, že existují kompresory provozované desítky let bez náznaku
údržby a stále na nich nic nevybouchlo... :-)

Aleš Procháska