[Mech] Vzduchojem u komresoru

Vladimír newlad na centrum.cz
Sobota Listopad 21 12:10:12 CET 2015

Nikde nepíšete, jaký provozní tlak máte. Ale nedovolïl bych si říct, že
8 bar je srandovní tlak. Těch osm bar (plynu) Vás spolehlivě zabije!
Osobně bych postupoval takto: nasypat do nádoby nějaký abrazivní
materiál, třeba hrubší křemičitý písek a důkladně protřepat (Napadlo mě,
že by se mohla pustit někde z delšího kopce :o))). Aby se uvolnil
nejhorší sajrajt. Pak na nádrž namontovat manometr na min. dvojnásobný
tlak, raději i pojišťovák, maznici na dekalamitku a naplnit vodou tak,
aby tam nezůstal ŽÁDNÝ vzduch. Z řádu se dá natlakovat i na 5 - 7 baru
(nevim). Potom nasadit dekalamitku a dotlakovat na zkušební tlak. Použít
můžete vazelínu i hustý olej.
Až potom bych nádobu důkladně vyčistil, odmastil, odrezil a něčím
ošetřil, chválen je např antikon
http://www.antikon.cz/cz/nater.html nebo dvousložkový cituji: ,,vysoce
kvalitní nátěr, odolný i kondenzátům vody a olejům je možné zhotovit
epoxidovou dvousložkovou základní barvou s 2300 epolex a vrchním emailem
s 2321 epolex"
http://www.barvyteluria.cz
A nezapomeňte zkontrolovat, případně protáhnout všechny závity. Už jsem
se setkal s tím, že vystřelila blbě, jen na pár rezavých závitů
našroubovaná zátka. Kdyby tam v tom okamžiku někdo čuměl, tak už by
nečuměl. Přitom tam bylo srandovních 6,5 baru. A díra ve zdi.

Vladimír