ARM a ESL.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Listopad 21 11:43:35 CET 2015

Tak jsem vás nevědomky mystifikoval. AVR backend pro LLVM existuje
https://github.com/avr-llvm/llvm
ale není součástí hlavní větve. Do jaké míry je to použitelné nevím,
nějaký kód to emituje zřejmě opravdu pro AVR. Takže i Arduino by se dalo
asi programovat v tom ESL nebo třeba v Pascalu.
PIC16 backend pro LLVM existoval krátce ve verzi 2.9, pak se vývoj
zastavil a nyní už v hlavní větvi není. A zřejmě je v tom tolik
problémů, že to dnes už nejde použít. Ony ty verze LLVM nejsou navzájem
moc kompatibilní a to i co se týče formátu IR a BC souborů. Zas tak
velký problém to není, horší je, že je to docela složité.
Nicméně clang jako hlavní frontend vás od této složitosti odstíní,
používá se skoro stejně jako gcc/g++.

Mrazík