Freescale ARM - jak zacit

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Listopad 20 20:24:19 CET 2015

>.Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
>.Datum: 20. 11. 2015 15:03:30
>.no je fajn ze to je levne a rychle. Ale jak je to se spotrebou? Je to
aspon porovnatelne s osmibity? Obcas je potreba delat nizkoprikonove >.veci.
>.Andel

->>>
Je.
Neni.

Na takto obecne formulovany dotaz nelze jednoznacne odpovedet. Soude dle
cilovych aplikaci kam smeruji STM32L a co s nimi zakaznici uspesne nahrazuji
nebo nove do kterych smeruji tak zrejme povetsinou ano. Relevantni odpoved
lze dat pouze na konkretni priklad - zejmena na zaklade toho co ta aplikace
ma delat. A pochopitelne taky zalezi na tom jaky osmibit nahrazujete jakym
armoidem.

To ze je na kremiku opticky vyrazne vic ruznych slozitych periferii jeste
nemusi mit vliv na spotrebu (pokud je nepouzivate) protoze casto maji
odpojene hodiny i napajeni dokud si je nezapnete.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu