3D Tisk z PET.

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Listopad 20 10:41:07 CET 2015

Nedávno tu šla debata o 3D tisku ve které jsme zabrousili také na materiál PET. Petr Zahradník mi pak poslal vzorek tohoto materiálu na vyzkoušení. Díky.

O prodlouženém víkendu jsem se dokopal k tomu abych PET vyzkoušel. Protože jsem zrovna neměl k tisku nic užitečného namaloval jsem a vytiskl takový kelímek s tenkými stěnami. Řekl bych že se celkem potvrdily moje představy o tomto materiálu. Něco jsem k tomu napsal a udělal pár fotek. Kdo má zájem najde to na mých stránkách - http://ok1uga.nagano.cz/3d_ohlasy.htm .

	Martin.