RE: Bluetooth sériový port pod Windows 7

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 19 13:55:29 CET 2015

Vyslu hned, pokial si to vyziadate. Aspon vo Win je to tak

https://en.wikipedia.org/wiki/Nagle%27s_algorithm

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Thursday, November 19, 2015 10:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: Bluetooth sériový port pod Windows 7

Petr Kubáč napsal(a):

> Při používání virtuálních ( i reálných ) sériových portu v nových WIN
> dělají veliké problémy buffery -  data se neodešlou, ale OS si je
> někam uloží a čeká zdali nepřijde ještě něco, a fyzicky je pošle
> teprve až přeteče nějaký jeho  vnitřní timer
>
> Zkuste posílat neužitečné nesmysly, ale zato hodně - zdali se přenos
> nezrychlí. Dlouhým bádámim by možná šlo přijít i na velikost bufferu a
> dobu přetečení timeru
>
> Zdraví Petr Kubáč

Já právě nepoužívám virtuální COM, protože se program na různých konfiguracích sekal nebo házel divné chyby. Přešel jsem na knihovnu, která interně používá sokety podobně jako při komunikaci přes TCP/IP.
Tam jsem žádnou možnost jak vynutit poslání paketu nenašel. Ale z TCP/IP jsem zvyklý, že se data vyšlou ihned.
L.