mini-listovica v BA zajtra

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 18 14:56:58 CET 2015

Tak samozrejme, nieco prinesieme - inak by to nebola listovica, ale
jadrove reaktory budu doma, mozem nanajvys prinest nejaky alfa/gama
ziaric a detektor. Napriklad mozeme zistit aka hrubka cesnakovej lokse
staci na zastavenie 90% alfa castic z Am241.

Dňa 18. novembra 2015, 14:50, Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com> napísal/a: