presnost keramickych kondenzatorov vacsich kapacit

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Listopad 18 13:51:10 CET 2015

Len tak zo zvedavosti som zmeral CC1206KKX7R7BB105 na HP4263A
Frekvencia 100kHz seriovy nahradny model a zmerane hodnoty niekolkych
kondenzatorov boli v rozsahu
Cs = 820..830nF a Rs = cca 20mR
Pre porovnanie pre 1kHz (v datasheete sa pise ze meranie je pre 1kHz a 1V)
Cs = 925nF a Rs = 3R
Ako skusku spravnosti som pouzil kvalitny nizkoimpedancny zvytok Wima,
kapacita pri oboch frekvenciach rovnaka a ESR na urovni jednotiek mR

Aky nahradny model bol pouzity pre meranie z prveho prispevku?

Stano