presnost keramickych kondenzatorov vacsich kapacit

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 18 10:45:16 CET 2015

Povedzte mi, Kefalin, co si predstavujete pod takym slovom "vyznamne
predpatie"? U tychto "hustych" keramik (velka kapacita v malom objeme)
sa v ramci rozsahu nominalnych pracovnych napati moze kapacita
scvrknut aj na jednu patinu nominalnej hodnoty pri 0V.
Povedal by som, ze tvoje merania su celkom dobre.

Dňa 18. novembra 2015, 10:37, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: