Re: Posuvka aneb šuplera z ebay

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Listopad 18 08:45:13 CET 2015

Ona ta digitální umí spolehlivě měřit i na setiny. Ne každá, ta z
Lídlu poctivě proměřuje dvě setiny přesně v souladu s návodem. Ale
třeba Sylvac mi ukazuje na setinu, pravidelně to kontroluju. Samozřejmě
musím dát pozor na to jak ji držím (kvůli teplotě a přítlaku).

Aleš Procháska