rozvod energie (bolo Re: stol do labaku?)

balu balu na k-net.fr
Úterý Listopad 17 13:41:28 CET 2015

Ku zlabom som videl aj drziak na modularne pristroje (zavuvky a pod), ktory sa rovno nacvakne na zlab. Takze u mna zatial urcite vedie toto. Ale som si isty, ze je x inych, mne zatial neznamych rieseni.

Google ma uz fakt sere, dam si vyhladat, vidim zoznam zdrojov. Ked na niektory kliknem, pozrem si a nasledne sa vratim naspat tak je uz povodny zoznam iny. Upraveny podla toho na co som klikol. Takze dalsie zdroje ktore boli povodne v zozname uz nevidim...