rozvod energie (bolo Re: stol do labaku?)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Listopad 17 13:33:16 CET 2015

On Tue, 17 Nov 2015, balu na home wrote:

> Velmi atraktivne mi pridu drotove zlaby. Je to sice priemyselne riesenie, ale
> nevyzera to az tak zle... Dilema.

Urcite zlaby a spis vetsi. Rozebirat listy u stropu je pakarna a na ty
zlaby se pres nejakou desku daji zasuvky pridelat taky . Videl jsem to
i v profesionalni kvalite. Prihodit kablik do zlabu je legrace, staci
na to i tycka s hackem.