stol do labaku?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Listopad 16 19:23:17 CET 2015

Ikea je docela levna. Kvalita zalezi na uhlu pohledu, ja jsem s ni
problem nemel. Je to stejne jako u jinych vyrobcu.
Ikea drzi kuchynske skrinky 10 roku ve vyrobe. U jinych vyrobcu koupite
skrin a kdyz ulomite dvere musite koupit celou sestavu novou.

Ikea ma taky pekny 3D planovac zdarma:
http://kitchenplanner.ikea.com/CZ/UI/Pages/VPUI.htm
A nemusite to kupovat v Ikeii - nakreslit, vytisknout a objednat podobné
skřínky jinde

Michal Gregor