Re: Posuvka aneb šuplera z ebay

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Listopad 16 19:13:19 CET 2015

Ta moje z ebay se zázračně spravila. Takže mám snad čas sehnat si ještě
nějakou kvalitní. Mitutoyo 150mm na kovonastrojich je za cca 3100Kc.
Jinak ta moje funguje dle toho Vaseho popisu jak ta lidlovka, s tim
rozdilem, ze si pamatuje po vypnuti polohu i s rozevrenymi celistmi. Taktez
se sama zapne (pohybem) i vypne (necinnost).
Karel M.