RE: Posuvka aneb šuplera z ebay

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Listopad 16 17:48:32 CET 2015

Jen tak pro zajimavost, ona ta digi suplera stejne nejde vypnout. Vypina se
jen display a odmerovani bezi stale.
Jinak by po zapnuti ukazovala spatne.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of OK1UGA
Sent: 16. listopadu 2015 17:10
To: HW-news
Subject: Re: Posuvka aneb šuplera z ebay

Já u nás v prodejně kde prodávají nářadí koupil šupléru Extool Premium za
necelé 400kč. Poradil mi ji nějaký strojař který tam zrovna nakupoval a
viděl jak bezradně postávám nad nabídkou několika šuplér. Říkal že jich mají
v práci několik desítek a jsou s nimi spokojení. Používají je kdekoliv kde
nepožadují extra super certifikovanou přesnost. Prostě na běžnou práci.

Dal jsem na jeho radu a neprohloupil jsem. Zatím je to nejlepší šupléra
jakou jsem měl.
Má několik výhod:
1) Na baterii vydrží cca rok a půl (jedna Lídlovka mi vydržela asi 1,5
měsíce.)
2) Drží nastavení 0. Prakticky kdykoliv když ji zapnu a sjedu čelistmi k
sobě je tam 0,00
3) Není nutné ji zapínat - prostě začnete měřit (hýbnete čelistmi) a ona se
zapne. Jak prosté a jak milé :-).
4) Po cca 10ti minutách se automaticky vypne. Takže se neobtěžuji jejím
vypínáním.
5) Měří správně i když už jsou tak slabé baterie že skoro nevidíte displej.

Asi za 2 měsíce jsem si došel ještě pro jednu a už za ni chtěli přes 500kč.
Ale i za ty prachy mi stojí.

     Martin.