OT: Je tezke nebyt paranoidni

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Pondělí Listopad 16 14:36:15 CET 2015

Dobrý den,

organizátor si Vás vyfotí při osobním předání výhry, udělá s Vámi krátký
rozhovor na téma "jsem šťastný, že jsem vyhrál právě tenhle patlafoun" a
když budete v dobrém rozmaru, můžete mít krátký projev, kterým si pak
organizátor zpestří svůj Facebook.
Podobné podmínky jsem viděl i v podmínkách na soutěži "sirupů".
Předpokládám, že to dělají všichni podobně ne-li stejně.

S pozdravem
mpap