Re: Posuvka aneb šuplera z ebay

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Listopad 16 13:00:59 CET 2015

Samozřejmě posuvka Mitutoyo za 50$ na ebay je padělek, jenomže když jsem
její fotky poslal podnikovému metrologovi strojní korporace, tak mi řekl,
že firemní posuvky Mitutoyo jsou vizuelně zcela shodné. Ale nevím kde se
kupovaly. Oficiální zastoupení poptat můžu, ale tyhle firmy většinou mají
pro 1ks odběr soukromé osobě smrtící přirážku, na kterou můžu mít finance,
ale absolutně né chuť.
Kupovat další noname posuvku se mi nechce, obávám se, že po čase se situace
bude opakovat a doma budu mít krabici posuvek co nefungují v ceně 2x
Mitutoyo.

Jaké mám tedy možnosti: A) koupit noname, výhoda je, že se o ni nemusím
strachovat, ale pravděpodobnost poruchy je vysoká B) koupit nějaký somet
nebo kinex, což je číňan v české krabici, tady nemám náladu na reklamace C)
koupit zaručený originál a bez nesmyslné přirážky. Asi zkusím C)
Karel M.

Dne 15. listopadu 2015 21:59 Ales Prochaska, Divesoft <prochaska na divesoft.cz