prodlouzeni HDMI, prostrceni krkem 16mm ?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Listopad 16 09:53:59 CET 2015

Dobrý den,

taky jsme dělali všemožné pokusy a skončili jsme na aktivních
extenderech Aten VE812, resp. Aten VE813. Celkem drahá legrace, ale
fungují. Máme je vyzkoušené na cca. 40m.

JMN