Analogove switche, vykendove bastlenie

balu na home balu na home
Neděle Listopad 15 20:24:18 CET 2015

mozete ocakavat, ze maju cierne puzdro...

Ake mate poziadavky na spinac? Resp. kvalitativne poziadavky na
prechadzajuci signal? Ake su vstupne/vystupne impedancie?
Preco je dolezity sum? Kolko pridaneho sumu vadi? Ake skreslenie je
tolerovatelne?

Odpoved "co najmenej" nie je spravna, lebo znamena ze netusite co
potrebujete, takze si tam mozete zapajkovat uplne hocico.

b.