Analogove switche, vykendove bastlenie

Stano stano.hw na gmail.com
Neděle Listopad 15 19:55:46 CET 2015

Zdravim konferenci
Mam mozno zaciatocnicu otazku na vhodnost pouzitia analogovych spinacov.
Na moj ucel som nasiel ako vhodne ADG201A a MAX4662 (tam kde treba maly
odpor v zopnutom stave).
Otazka je nakolko su vhodne na spinanie signalu 1..100mV peak-peak s
frekvenciou 1Hz..100kHz.
Izolacia vo vypnutom stave nieje premna kriticka, zaujima ma ale ako
tieto switche sumia.
Hladal som aj spice model, ale zatial bez uspechu. A ak aj nejaky najdem
nieje zaruka bude obsahovat data aj pre sumovu analyzu.
Pouzit rele ma samozrejme napadlo ako prve ale koli spotrebe a poctu
rele tuto moznost si nechavam az ako poslednu.
Pripadne mozete poradit ako na nizkosumovy spinac?

Dakujem za rady
       Stano