Re: Posuvka aneb šuplera z ebay

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 15 14:50:58 CET 2015

 15.11.2015, 14:42:45

Za 5-10x vyssi cenu, klidne muzete nakupovat ve slusnych obchodech u
nas. napr: http://katalog.mav.cz/detail.php?id=89859
I kdyby to melo puvod u stejneho cinana, kvalitativni uroven bude
pravdepodobne nekde jinde, a v nejhorsim pripade, to mate pokrite
zarukou.
Vzhledove stejnou supleru, jako ta vase z ebay, mam za 3 stovky z
lidlu (urcite nejsem v ramci konfery jedinej) uz nejakej ten rok, a
funguje dobre. Tedy az na to neskutecne otravne auto-off.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz