STM32F7 discovery - tip

Neděle Listopad 15 13:05:55 CET 2015

Tak kdyby si chtel nekdo hrat, zatim jsem se dostal sem
http://leteckaposta.cz/539489486

posilam kod, kde je funkcni vse potrebne, nepouzival jsem s vyjimkou TS
(ty jsem ale upravil) zdrojaky z prikladu ale vse nakonfiguroval pomoci
CUBE. Jde SDRAM, SDCard, LCD, TS, Ethernet, FreeRTOS
LCD je schvalne jen nakonfigurovany, zadna SW podpora,  jen zobrazuje
pamet od 0xc0000000 - to by mel IMHO delat driver GUI StemWin. Je to
naprosto minimalni zaklad.
Mam tam udelanou komunikaci pres USART1, ktery komunikuje pres VCP STLinku