STM32F7 discovery - tip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 15 04:38:37 CET 2015

Tak problém s tím ST-linkem a jinými než STM procesory je v tom, že ST-link
(aspoň pod OpenOCD) chybně pracuje se signálem Reset.
STM procesory ho při připojení přes SWD nepotřebují, ale třeba ten ADuCM360
se bez něho neobejde.

Snažil jsem se do toho dostat nějaký alternativní firmware, ale je to
docela bída.
Varsaloon, který byl kdysi hodně nadějný, tak ten je už několik let mrtvý.
Ten se mi na ST-linku zatím nepovedlo rozjet.

BlackMagic celkem funguje, i když taky ne ideálně. Ale ten si target
procesor
obsluhuje sám, a má podporu jenom pro několik rodin MCU, takže asi taky nic.

Docela záhada jsou ty malé adaptéry ST-link z eBay. Dá se v nich udělat
upgrade firmware ST-link přímo od STM, takže by se zdálo, že budou 1:1
kompatibilní se ST-linkem na deskách Discovery.
Jenže jsem se podíval dovnitř a tam není procesor STM32F103, ale
STM32F101. Tak to mi teda hlava moc nebere, protože řada 101 oficiálně
nemá USB, ale tady to přes USB komunikuje.
Že by to byly nějaké zvláštní chipy, třeba nějaké nepovedené a pak
přeznačené?

PL