Re: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 14 16:22:40 CET 2015

>Proc je kulata dra spatna pro seriovou vyrobu?

Ja som povedal, ze to nie je vyhoda, ale nie ze je to nevyhoda... :-)
(t.j. je to jedno)

>Co znamena podozrivo casto rekalibruje?
>Mne prejede hlavice kazdou sobotu v poledne od jednoho okraje k druhemu a
>zas na puvodni misto. To ale neni kalibrace nybrz proti zatuhnuti ventilu.

V zime mi ta hlavica, co ju prevadzkujem trvalo (ta je starsia, ma
optozavoru a procesor je neznamy pod asfaltovou skvrnou) jazdi kazdy den
podla teploty (tak by aj mala, nie?), ale to je len take relativne kratke
povrciavanie "trocha priotvorim - trocha privriem". V lete tak ako
hovoris, raz za tyzden urobi velky zdvih (aj ked sa zda ze ani vtedy nejde
uplne po doraz, a aj ked to je u tejto zhodou okolnosti v nedelu na
poludnie (resp. o jednej, lebo na nej mam trvalo zimny cas, kto by sa
babral s prestavovanim).

Ta druha, s STM8, co je na tom odkaze, chodila v zime od dorazu po doraz
(plus vypisovala pri tom nieco ako CAL alebo ADJ alebo take nieco) tak
1-2x tyzdenne; tipujem, ze to snimanie polohy bez snimaca je nepresne a
pri normalnej prevadzke zrazu len zisti, ze nemoze tocit motorom, aha,
rozisla sa mi kalibracia, tak to urobi znova. Dodane baterky boli ojazdene
asi za pol sezony; u tej druhej vydrzia poldruha az dve sezony plus to
letne hybanie raz tyzdenne.

wek