STM32F7 discovery - tip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 14 15:55:05 CET 2015

Díky za odpověď.

No právě, proto mi to není jasné.
Myslel bych si, že config/driver pro konkrétní chip říká CO se má udělat,
a config/driver pro pro daný JTAG probe říká JAK se toho má dosáhnout.
Každý zvlášť funguje (s jinými procesory), ale když jsou dohromady, tak
stávkují.

Nevratná operace by asi nevadila, navíc se to snad dá nějak vrátit přes
nějakou
starou verzi ST-link firmware, která je snad někde na internetu, nebo možná
i přes Texane.
Jde ale o tom, jestli to má smysl vůbec zkoušet, jestli to jede pod OpenOCD
dobře. Pokud ano, tak k návratu není důvod, proprietární SW od STM stejně
nikdy nepoužívám.

PL