new message

Sobota Listopad 14 14:28:44 CET 2015

Zdroje emailovych adres jsou mnohe, napriklad:
- maily clovekem zaregistrovane v nejakem webu (eshop, seznamka, chat ...) bud
vyuzite primo u nich jako soucast odsouhlaseneho marketingu, nebo ukradene, nebo
obycejne prodane treti osobe
- maily uvedene na webu jako kontaktni nebo kdekoli jinde na strankach
- maily z weboveho digestu mailinglistu
- nekomu se dostane svinstvo do pocitace ci smartphone, kde z adresare (systemoveho
nebo mailoveho klienta jako thunderbird, outlook...) veme vsechny adresy, ktere
najde a odesle je na zakladnu. Dokazu si i predstavit, ze se odesila dvojice
from+to, to by mohlo mit jeste lepsi ucinnost.

Pak se na ne a/nebo jejich jmenem rozesila seme dale. Bohuzel se z principu neda
zabranit, aby nekdo posilal maily cizim jmenem (stezovat si "porad mi od vas chodi
spam" je blbost).

D.O.