Re: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 13 23:39:01 CET 2015

Je to asi nejlevnější konektor, co tam mohli dát.
Použití USB konektorů pro něco ne-USB už jsem viděl i u jiných
konstrukcí. A tím, že vytáhli reset na speciální plošku, kam se normální
USB protikus konektoru nedostane, tak zamezili případným problémům
s nechtěným resetováním zařízení zvenčí.

A když si tam uživatel PC připojí klasické USB, tak se nic neděje.
Ve firmware jsou předpokládám ty datové linky otočené dovnitř,
napájení je na správných pinech. A navíc to takhle může přes USB
celé napájet když mu dojdou baterky. Jenom se to bude trochu tlouct
s těmi tužkovými baterkami, chtělo by to tam vrazit nějaký FET nebo
aspoň diodu.

A že se to uživateli PC na USB neenumeruje? No tak aspoň má
motivaci si koupit ten programátor, na který jistě bude v návodu odkaz.
Už je nalákán známým konektorem na připojování, tak nějakou kačku
navíc pustí.

PL