Re: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 13 22:38:11 CET 2015

Hlavně je to SPI vytažené na ten USB konektor + ploška pod ním, takže
pro přeprogramování
není třeba vůbec lézt dovnitř. Stačí vyrobit redukci z jakéhokoli AVR
SPI programátoru na
mini USB konektor.

Vzhledem k tomu, že je k dispozici dokonce schema a namapování
jednotlivých segmentů
LCD displeje, tak je to skutečně luxusně předpřipravené.

PL