Analog Engineer's Pocket Reference - PDF Download

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Listopad 11 22:15:58 CET 2015

Proč američtiny? Silně mi to připomíná knížku Sláva Nečásek: Radiotechnika do kapsy,  SNTL 1981
Strana 334: Počítání s odmocninami a logaritmy.

Zajímalo by mě, kdo od koho opisoval, jestli Sláva Nečásek od Arta Kaye a Tima Greense nebo naopak. Ty knížky jsou si hodně podobné (samozřejmě ta česká je ještě o elektronkách, ale struktura obsahu je defakto stejná). :-)))

Jakub Šerých