Re: OT : Porucha myčky - chyba Fb

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 11 21:28:01 CET 2015

No tohle u AEG dělá ten bezpečností ventil co je
u přívodu vody. Když je vadnej. Ale jestli to je u Whirpool to

same nevim, nicmene to lze celkem snadno otestovat.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Aleš Martinek <a.martinek na jubilant.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 11. 2015 19:03:23
Předmět: OT : Porucha myčky - chyba Fb

"Dobrý den
Protože se zde už několikrát řešily podobné problémy tak se zde ptám.
Řeším problém s poruchou myčky Whirlpool ADG9850.
Myčka vypustí zbytkovou vodu a poté začne napouštět - voda přitéká. Cca
po 2 min zahlásí chybu Fb (nebo F6 - ale šetce na displeji chybí horní
vodorovná čárečka). Na internetu jsem našel vícero lidí kteří řeší tento
problém, ale nikde jsem nenašel co je vadné případně jak ho opravit.
Kdyby byl aspoň servisní manuál - ale ten také není k nalezení nebo
neumím hledat.

Pro chybu Fb jsem není nikde nenašel popis.
Chyba F6 je chyba přítoku vody

Děkuji za rady

Aleš Martinek