Re: OT : Porucha myčky - chyba Fb

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Listopad 11 19:12:53 CET 2015

Měl jsem stejný problém. Je to doopravdy Fb, nikoliv F6. V servisnim manuálu k jiné myčce jsem našel že je to problém s otáčením sprchovacich ramen. Opravě jednoducha, byl to shnilej mikrospinac kterém snímá otáčení dolního ramene. Je to tam těsněné malým guferem.
Tomáš OK2MTM

Odesláno z: Lenovo P70-A