Re: Bluetooth sériový port pod Windows 7

Úterý Listopad 10 11:17:36 CET 2015

Já jsem kdysi taky s BT laboroval dost dlouho, než to začlo fungovat jak jsem chtěl.
Myslím, že nakonec nejlepší kombinace byla odinstalovat všechno a nainstalovat jen
ty od výrobce hardware, tj. ani nativní Microsoft, ani od Dellu (i když je měl ke
stažení jako customizované pro můj konktrétní notebook), ale generické asi od
Broadcomu. Pro BT klávesnici + myš to bylo podobné, Dell sice měl svoje vlastní +
aplikaci, ale lepší byla verze od Logitechu (ta klávesnice byla Logitech brandovaná
pro Dell).
Už je to pár let, ale závěr si pamatuju, že bylo potřeba prostě vyzkoušet všecehno,
co se dalo sehnat...

D.O.