Re: Bluetooth sériový port pod Windows 7

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Listopad 9 17:34:31 CET 2015

Tímto pouze potvrzujete to, co mi říkal kolega. Windows zná dost dobře,
předpokládám, že ví o čem mluví. Řešil jsem způsob komunikace jakéhosi
udělátka s PC a ten sériový port přes modrý zub mi připadal jako
nejschůdnější řešení (protože dřívější verze také komunikovala přes
sériový port). Ten kolega mi to rozmluvil, že prý jsou s tím potíže a
prý pokud to má být bezdrát, je lepší WiFi.
Nakonec zatím zůstalo USB CDC. Alespoň do doby než z PC zmizí i to USB.

Mrazík