Re: Bluetooth sériový port pod Windows 7

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Listopad 9 16:25:10 CET 2015

Já jsem měl problém připojit k W7 i telefon přes BT. Strávil jsem na
tom spoustu času, pohledal po Internetu, ale nezadařilo se.
Údajně mají W7 v kombinaci s nějakým HW obecně s BT problémy.  Dál
jsem to neřešil, mobil připojuji přes Wifi hot spot na telefonu.
Pokud byste měl někdo k tomuto problému ( W7 + BT na notebooku Dell
E6330 ) nějakou informaci, budu vděčný.