KiCAD - offline (bylo rychlost novych verzi)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Listopad 8 17:09:14 CET 2015

Doporucuju se prihlasit do uzivatelske konference, tam se tohle probira
kazdou chvili a vzhledem k tomu, ze se kicad vyviji, tak jsou tam aktualni
informace. Vyvojari tu konferenci sleduji a odpovidaji tam.

PK