lion aku

Sobota Listopad 7 22:21:07 CET 2015

Mám dojem že když jsem tady onehdá napsal, že nějaké Sanyo kupuji u
chobota, byl jsem za blbce, protože všichni ostatní to kupují z Číny za
polovinu a ještě s dvojnásobnou kapacitou. Jenže pak se tady rozepsali,
za co ty čínské baterky stojí. Já ty svoje používám už řadu let a pořád
drží :-)
http://www.gme.cz/li-ion-akumulatory-paskove-vyvody/p893124:893144,893124/active:893124,893124
Ale v TME by mohli mít širší sortiment, je potřeba baterky vybírat taky
podle max. proudu, který snesou.

Anděl