OT Test zraku a displeju

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 6 10:31:52 CET 2015

Dobrý den všem,

včera jsem byl nucen studovat DS na mobilu a při té příležitosti mě napadl
následující pokus:

1. Zobrazte tento DS:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/22039d.pdf

2. Změřte, z jaké vzdálenosti jste ještě schopni číst* sloupeček DESCRIPTION

3. Změřte, jak dlouhé jsou vodorovné čáry v záhlaví stránky (při stejném
zvětšení, jako krok 2).

4. Soukromě mi pošlete číslo, které vznikne jako podíl:
vzdálenost/délka_čáry, obojí ve stejných jednotkách
Dále uveďte typ zobrazovacího zařízení (LCD/OLED/CRT, ...).
Máte-li brýle, uveďte druh a počet dioptrií.
Chcete-li můžete zkusit více zobrazovacích zařízení (monitor/TV/mobil) a
uvést více údajů.

Večer to vyhodnotím a do konfery pošlu:
- Kdo vyhrál, tedy měl nejvyšší poměr
- Nejběžnější hodnotu / medián
- které typy displejů jsou lepší/horší, bude-li taková závislost vidět
- všechna data bez identifikace respondentů

*Vidíte-li na obě oči cca stejně dobře, měli byste najít vzdálenost, kdy
oběma očima text ještě přečtete, ale jedním již ne.

PH