Logicka sonda

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 6 01:19:16 CET 2015

On 5.11.2015 20:09, Pavel Hudecek wrote:
> Osobně jsem log. sondu nikdy v životě nepoužil, vždy jsem si v takové
> situaci vystačil s LED přimotanou/připájenou k nějakému R 1-10k.

V dobe pred +/-20 rokmi som pouzival 3-LEDkovu sondu, pri ktorej som
ocenoval indikaciu HiZ, alebo teda pri TTL obvodoch nezapojeneho
vstupneho pinu. Toto sa neda jednym meranim LEDkou s odporom, ani
V-metrom odlisit od pinu uzemneneho, alebo pripojeneho na plus
napajania. Viac som od sondy vtedy nepotreboval, generator a citac som
si postavil s pouzitim tej sondy ako osobitne pristroje :) Este ju kdesi
mam.. podlhovasty kus plosaku v 2(?mozno 5) ml striekacke s medenym
pocinovanym hrotom. Jej schema je napr. tu (vrchny obrazok):
http://www.svetelektro.com/upload/Logick__sonda.jpg

miro