KiCAD - rychlost novych verzi

Čtvrtek Listopad 5 23:01:53 CET 2015

Jj, na to jsem celkem rychle prisel, trosku bordel mi dela mix starych a
novych knihoven... Ta 3D vizualizace je udelana moc hezky, kazdopadne
hlavni problem ted je, ze mi to nejak casto pada.
Ale postupe si zvykam, myslim, ze na tom SW jeste nejaka praceprece
jenom je...
Cairo nechodi vubec, proste to spadne. V OpenGL zas nejak divne funguje
tahani spoju, snazi se to byt chytre ale pritom se to se mnou pere kudy
to tahnout - neda se to nekde zoptimalizovat nebo vypnout? Zas lepeni
spoju na minimalni vzdalenosti funguje hezky. Editace/mazani nefunguje
vOpenGL vubec nebo divne, to je vlastnost?