[!!Mass Mail]Re: Logicka sonda

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 5 20:16:25 CET 2015

Popis sondy i injektoru vyborny. A dodatecne musim souhlasit, ze ten
popis v manualu asi nebude nic moc.

Kdyz jsem hledal nejaky podobny vyrobek, tak jsem na tuhle take narazil
a jen vzal na vedomi, ze existuje. Co mi ale zustalo v hlave (a co
zjevne v manualech neni) - vstup EXT SYNC neni vstup, ale vystup pro
synchronizaci nejakeho dalsiho kombajnu. Ne ze by to nebylo jedno
(objednal jsem tu pipaci bez injektoru), ale mozna by to mohlo nekomu
udelat radost :) A navic je dost mozne, ze se mi to slilo s informacemi
o uplne jine sonde, ktera ten SYNC mela taky, tak prosim bez zaruky...

Kazdopadne diky za popis.

Pavel Kutina